Bianca är tillbaka!
Bianca gör comeback i Wahlgrens värld och möter sin mamma för en pressplåtning. Vi följer med till hennes nya lägenhet som börjar bli klar, medan Pernilla tar hand om Benjamin som blivit sjuk inför sin USA-turné.