Pernilla som hockeymamma
Det är fullt kaos när Pernilla agerar fotbolls- och hockeymamma. Bianca går på mormors mingel och Pernillas bästa vän hjälper till att fixa i hemmet. Det blir en rejäl rensning i Pernillas garderob och Bianca och Pernilla talar ut om gammalt groll.