Blommor och bin
Pernilla har fullt upp på alla håll och kanter. Gig i Göteborg, musikalpremiär i Stockholm och butiksmingel i sin affär. Bianca får sköta markservicen hemma på Lidingö och lär Theo allt om blommor och bin.