Weekendresa till västkusten
Tre generationer, Pernilla, Bianca och Christina åker på weekendresa till västkusten. De besöker shoppingparadiset Ullared och får sig sedan en löddrig spaupplevelse i Falkenberg. Bianca tar tag i sin karriär och Pernilla besöker en tatueringsstudio.