Tobbe till undsättning
Mats fortsätter göra allt han kan för att få Sofia att trivas i Köping, och hans kärlek sätts på prov när hon ber honom att högtryckstvätta altanen inför en stundande tjejkväll. Tobbe kommer till undsättning.