Tippat på rätt häst?
Mats tar med sig grabbarna på en fullspäckad heldagsutflykt till Solvalla. De har siktet inställt på att gå därifrån som miljonärer, men har de tippat på rätt hästar? Johan och hans mamma ska åka till London. Dags att damma av engelskan!