Den stora utflykten
Linda tar med sig vännerna till Stockholm och Gröna Lund. Tobbe trotsar sina rädslor och kliver in i spökhuset – men tar han sig igenom det? Mats köper förlovningsringar, och Frasse minns sin tid i Volvofabriken.