Kärleksmys i Köping
Linda firar 11-årsjubileum med sin Lars-Åke och Mats ska träffa svärföräldrarna för första gången. Nervositeten är stor. Kommer de godkänna honom? Bröderna Bowling bestämmer sig för att börja träna på gym - men kommer lillebror Jonte att palla trycket?