Skräck och romantik
Dejtingcoachen Åke tar sig an ett nytt projekt - nu ska Jonte hitta en tjej! Hela gänget anordnar en hejdundrande Halloweenfest i ett hemsökt hus. Sofie försöker fixa en dejt med Emma till Jonte. Men kommer Emma svara ja?