Firmafest & herrmiddagar
Åke bjuder Tobbe och Mats på herrmiddag på balkongen. Under en shoppingtur försvinner plötsligt Frasse. Mats ska gå på sitt livs första firmafest, och tar med sig Köpings modeorakel Frasse som smakråd när han ska köpa en finskjorta.