Familjen Hammar besöker kolmården
Linda åker till Kolmården med sina föräldrar för att träffa brorsan Filip och hans barn. Delfinshow och lejonbesök står på schemat. Åke hjälper Mats att komma igång med träningen. För om Mats går ner i vikt ska han få provköra chefens bil.