Linda tar med sig Mats och Frasse till Stockholm för att hälsa på brorsan Filips inspelning av Alla mot alla. Gänget har höga förväntningar: Vilka kändisar kommer vara där? Kommer Mats och Frasse träffa några tjejer? Och har de Hawaii-pizza i Stockholm?