Våldsam kollision på E4:an
En våldsam kollision inträffar på E4:an och Nico och Berra larmas. Soffan åker till Hammarbytunneln där tre bilar krockat och man befarar personskador. Tungbärgaren Ted rycker ut när en lastbil har fastnat, och Berra hjälper en bilist som tappat hjulet.