Tät dimma på Årstalänken orsakar olycka
En singelolycka inträffar i tät dimma på Årstalänken och Benny kommer till platsen. Under arbetet med olyckan inträffar en kraftig kollision i motsatt körbana. Berra påträffar en misstänkt rattfylla på E4:an och Christoffer stöter på problem i Högdalen.