Två kaosartade olyckor samtidigt
På E4n har det skett en olycka med ett litet barn inblandat. På Nynäsvägen sker det det två kaosartade olyckor samtidigt. På Essingeleden blir en personbil påkörd av en lastbil. En ordentlig olycka insträffar mellan en lastbil och två personbilar.