En bil står i lågor
En bil står i lågor på E4:an och Pelle på Vägassistansen skyndar dit. Tungbärgaren Charles reparerar en buss på motorvägen vid Nacka. En bil har kört ner i en damm vid E4:an och samtidigt som räddningspådraget pågår inträffar ytterligare en olycka.