En långtradare har vält
Guccibutiken i Stockholm har utsatts för en smash and grabkupp där rånarna backat in i butiken med en stulen bil armerad med trästockar. Bärgaren Denny får hjälpa en panikslagen mamma som råkat låsa in sin bebis i bilen.