In i Galenpannans grepp
Daphne går med på att passa Wayne, sin väns barn. Hon övertalar Fred att ta en ledig kväll från att lösa mysterier och istället gå till en nöjespark. Vad hon inte vet är att parken hemsöks av den ondsinta clownen Galenpannan.