Jätte-problem
Daphne tar med gänget till Irland, för att besöka ett urgammalt familjen blake slott. Men gänget blir förtrollade av den magiska smaragd-ön, en arg, ursinnig jätte får dom att uppskatta hur fantastiska alla dom gamla myterna och legenderna verkligen.