Håll huvudet kallt, Scooby-Doo!
Gänget ger sig ut i skidbacken, även om Daphne är mer koncentrerad på att träffa Fred med en hämndsnöboll. Det snöfyllda stojandet tar dock slut när ett ont snögubbemonster dyker upp för att skrämma bort folk från berget.