Actionskogen
Hökodil är den tuffaste actionhjälten i landet, ändra tills hans gamla rival dyker upp för att hämnas på honom. Besegrad och i behov av hjälp måste Hökodil träna upp Unikitty och de andra till att bli supertuffa muskelberg.