Finns det några stygga barn här?
Det är julafton och Brock är uppspelt över att jultomten ska hälsa på. När han försöker komma till ro med en godnattsaga av Mäster Bister, stormar Unikitty och gänget in. De har kommit för att hindra Mäster Bister från att förstöra fler jular.