Födelsedagsfiasko
Valphörnings födelsedagsönskning blev stulen av Mäster Bister, den största surmånsen i kungariket! För att få tillbaka den måste Unikitty och Valphörning våga bege sig till den mest deprimerande staden någonsin. Bisterbyn!