Tore bor granne med varuhuset och ställer upp i tävlingen med en flaskrengörare. Inköpare Ninni har preparerat en smutsig flaska för att se om Tores produkt håller. Och för alla pannkaksälskare kommer ett ungt företag med en stekspade för pannkakor.