Alli från Pajala gör comeback
När Alli från Pajala gör comeback med sin basturuska i plast fylls mässhallen. Börje från Knutby har uppfunnit en revolutionerande pytskrok. Thomas från Värmdö har uppfunnit en lysande tandborste. Dessutom presenteras synfältsvinklaren.