Resvägsmätare & ett portabelt askfat
Kanske är problemet med tjatiga ungar i baksätet nu löst med den nya resvägsmätaren. För Sveriges 1,5 miljoner rökare har Alice från Berlin uppfunnit ett portabelt askfat i papp. Och fiskedrag som fastnar överallt kan snart vara ett minne blott.