Ett stort slagsmål bryter ut
Ett stort slagsmål bryter ut på Kista t-banestation. Trygghetsvärdarna Ibbe och Amir hjälper en sjuk kvinna som väntar på ambulans. Rickard och Baran har fullt upp med en aggressiv man. Micke och Arian medlar mellan en arg turist och en stationsvärd.