En man misstänkts tagit en överdos
Säsongsavslutning. Trygghetsvärden Ibbe försöker hjälpa en äldre man som skadat sig. En man visar tecken på att ha tagit en överdos och Micke och Arian försöker hålla honom vid medvetande i väntan på ambulans.