Henrik blir biten
Två kvinnor har blivit hotade av en man på T-centralen och Per och Calle tar upp jakten. Henrik blir biten när han och Kim omhändertar en påverkad man vid Alviks station. Per och Calle avlägsnar en man från T-centralen och mannen döljer någonting.