Fast i hissen vid Gullmarsplan
En man har fått en panikångestattack vid Gamla Stans tunnelbanestation. Mickis och Carro får gripa in när en familj med fyra barn fastnat i hissen vid Gullmarsplan. Jeanette och Malin avvisar ett berusat Bob Dylan-fan som sjunger vid Södra station.