Jakten på en snattare
Arbetsledaren Mathias tar upp jakten på en snattare. Ordningsvakterna Jeanette och Malin omhändertar en berusad herre vid T-centralen som passar på att ragga på dem. En man ligger medvetslös, farligt nära spåret och Bella och Micho skyndar dit.