En man har ramlat...
Ordningsvakterna Ankan och Danne plåstrar om en man som har ramlat på Skanstulls tunnelbanestation och blöder kraftigt. Vid Slussen har två klottrare precis lämnat perrongen och väktaren Tomas är dem hack i häl.