Vakterna får fullt upp vid löningshelg
Ordningsvakterna Goran och Patrik kallas till Fridhemsplan för att avhysa en man som är så berusad att han är en fara för sig själv. Det blir stort pådrag när knivslagsmål utbryter på T-centralen.