Kniv på perrongen
Ordningsvakterna Peter och Leo kallas till Skogås för att ta hand om en berusad yngling. Tunnelbanepolisen förbereder sig för att patrullera centralen under pågående Pride-festival. Andreas tar hand om en man som viftar med kniv på perrongen.