Barn räddas ur brinnande bil
Susanne agerar på instinkt när hon ser en bil flyga 20 meter upp i luften med ett litet barn i baksätet. Bilen fattar eld och Susanne tar ett avgörande beslut. Vi varnar för starka bilder när Johan informerar om viltolyckor.