Erik stoppar en bil där passageraren verkar väldigt stressad när han ser polisen. Passageraren visar tydliga tecken på drogpåverkan och Erik bestämmer sig för att göra en husrannsakan i bilen där han hittar ett flertal påsar med narkotika.