Marie blev påkörd av rattfyllerist
SÄSONGSAVSLUT. En sen sommarkväll sätter sig en man bakom ratten med över 1.32 promille i blodet. Han kör snabbt och vårdslöst, och får sladd vid ett övergångsställe. Marie blir träffad av bilen och flyger flera meter, och blir liggandes på marken.