Send in the KKKlowns
En seriemördare går lös, och Wandas jakt efter maken Terry hamnar på villovägar när Wynns mannar följer efter och fångar henne. Spawn dyker upp för att utplåna agenterna och låter Wanda se honom för första gången, och hon blir skräckslagen.