Colors of Blood
När ett gäng droglangare börjar terrorisera de hemlösa i Rat City ber Gareb Spawn att få bort dem. Först vägrar han, men när ett hänsynslöst mord inträffar tar Spawn tag i saken och utplånar alla langare utom ledaren.