Home Bitter Home
Spawns mardrömmar avslöjar att mannen som dödade Al Simmons var hans ex-partner, Chapel. CIA-chefen Jason Wynn säger åt Chapel att hitta en gömma med stulna vapen innan de upptäcks och spåras till honom.