I Gamla stan ska Carina testa jobbet som tatuerare. Och hon ska jobba som silosanerare där risken för rejäl klaustrofobi är stor. I USA ska hon testa jobbet som roadkill collector, ett livsfarligt jobb. I Los Angeles ska hon agera pormaskklämmare.