Carina testar fönsterputs på 25e våningen, endast hängande i en lina. I Texas ska hon mata och flytta krokodiler. I London får hon testa vad som ofta listas som världens tuffaste jobb, hundmatstestare. Dessutom provar hon att jobba som intimvaxare.