Stars & S.T.R.I.P.E. Part One
Med ISA i hasorna omgrupperar sig Courtney, Pat och teamet för att planera sina nästa steg. Under tiden gör Rick ett genombrott och teamet förbereder sig för en uppgörelse med ISA.