Shiv Part Two
När Courtney hamnar i knipa efter en oväntad konfrontation bestämmer sig Pat för att de måste vara ärliga mot Barbara. Under tiden får Cindy skäll av sin far efter att en plan att ta saker i egna händer går snett.