Åter på Österbybruk
Ett omskakat team beger sig till den gamla herrgården i Österbybruk. Sist urartade besöket efter att Jocke hade kallat på en demon vid Tamms gamla seansbord och de tvingades avbryta. Är det något som förföljer teamet vart de än beger sig?