Tillbaka på Ancient Ram Inn
Ett ondsint väsen på ökända värdshuset Ancient Ram Inn i den engelska lilla byn Wotton Under Edge tog flera av spökjägarna i besittning senast de var där. Kommer teamet denna gång finna svaret på vad som döljer sig där inne i skuggorna?