Spooked Scotland
Amerikanska mediet Chris Fleming och skotska Gail Porter leder ett paranormalt expertteam som ska undersöka skrämmande brott, övernaturliga iakttagelser och ruskiga historier på Skottlands mest hemsökta ikoniska platser.