Påkörd och invalidiserad
Susanne och Manuel bor med sina söner på Muskö men ägnar all tid åt 17-årige Byron. För 10 år sen blev han påkörd av en rattfyllerist och invalidiserad. Sofias Änglar bygger om så att livet ska bli lättare för familjen. Och Byron får träffa Markoolio.