Änglarna på Gotland
Jens, Toini och deras fem barn flyttade till ett charmigt men nedgånget hus på Gotland. Men 12-årige sonen Ivar drabbades av sjukdomen Alopecia och mamma Toini gick genom en svår graviditet. Nästa chock blev att 7-årige sonen Egon hade en hjärntumör.