Sorgen efter Victor
Sorgen efter Victor. Anki och Magnus bor trångt med sina tre barn och två fosterbarn i ett hus i Köping. På tomten står en friggebod. Det är Victors hem. Victor är äldste sonen som tog sitt liv. Sofias änglar hjälper familjen att komma i ordning.